do nagłówka nowe miasto do nagłówka (2) nowe miasto do nagłówka (3) nowe miasto do nagłówka (5) nowe miasto do nagłówka (6) nowe miasto do nagłówka (8) nowe miasto do nagłówka (7) nowe miasto do nagłówka (9) nowe miasto do nagłówka (1)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm. ) oraz Uchwały Nr 119/XIII/2020 Rady Gminy Nowe Miasto z dnia 7 maja 2020 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2020 r. poz. 884) w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nowe Miasto § 9 ust.3, Urząd Gminy w Nowym Mieście informuje, iż przystępuje do kontroli nieruchomości niezamieszkałych – domków letniskowych i działek rekreacyjnych w zakresie posiadania aktualnych umów na odbiór odpadów komunalnych. Kontrola będzie przeprowadzona w okresie od 1 lipca 2020 r. do 15 września 2020 r.

Stosownie do art.10 ust. 2 i 2a i art. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.), oraz § 9 ust. 3 regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminach, właściciele nieruchomości niezamieszkałych mają obowiązek zawierania umów na wywóz odpadów komunalnych z podmiotem wpisanym do rejestru działalności regulowanej na terenie Gminy Nowe Miasto. Wykaz podmiotów: http://www.ugnowemiasto.pl/pl/wywoz-nieczystosci-plynnych-i-stalych

Kto nie wykonuje ww. obowiązku podlega karze grzywny.

Zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach właściciele nieruchomości niezamieszkałych zobowiązani są do udokumentowania posiadania umowy na korzystanie z usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych poprzez okazanie takich umów i dowodów uiszczania opłat za te usługi (art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.).

Na podstawie art. 3 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.), Gmina obowiązana jest prowadzić ewidencję umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w celu kontroli wykonywania przez właścicieli obowiązków wynikających z ustawy.

W związku z powyższym przypominamy o konieczności zawarcia umów (jeżeli dotychczas nie są podpisane)i przygotowanie do kontroli dokumentów z zakresu gospodarki odpadami bądź też ich przesłanie lub dostarczenie do Urzędu Gminy w Nowym Mieście ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto.

 

 

Urząd Gminy Nowe Miasto

Nowe Miasto, 24 czerwca 2020

 
 
 
 
 
 

© Copyright ugnowemiasto.pl

 
 
 
 

Projekt i wykonanie:  Software & Service